03:18

& jag hittar inte sömnen. Jag har läst flera kapitel i boken brustna hjärtans café (som för övrigt är jätte bra), spelat på telefon, lyssnat på musik, läst bloggar, kollat allt man kan på facebook och tillomed lärt stickat(!!!!). Blir du stolt nu mormor?

Visst jag sov ju länge idag så borde inte vara trött men jag vill vara det. Helst för ett tag sen. Jag ska upp klockan tio imorgon bitti också, har en dag full med planer så pigg ska jag vara på köpet. Kan ju lika gärna säga att jag uppdaterade twosatellites idag, en text om min finaste Julia. Saknar henne. På måndag får jag krama om henne och prata ut om allt som finns över en fika på espresso house och sedan en solning på filmkedjan är inplanerad då också.

Nu är klockan 03:26 så nu ska jag sluta skriva massa skit och äter gå till att räkna får. Ni som sover hoppas jag sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0