22-31

22. Vad skulle du vilja heta? Emilia skulle jag faktiskt vilja heta. (heter de i mellannamn)
23. Vad heter du på din msn just nu? sannaemiliapohlmann
24. Hur många online? ingen aning
25. Vem är din 15;onde online? ingen aning
26. Vem har du blockat? no idea
27. Hur många olika grupper har du? inga.
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej den är nyrensad.
29. Har du några nya kommentarer på bloggen? Ja faktiskt!
30. Isf hur många? En haha.
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Jag vet inte, bara han är snäll emot mig och mina nära och får mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Emilia är ett ganska snyggt namn har jag hört ;) <3

2012-01-12 @ 11:02:24
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0