första januari tvåtusentolv

gosh, Kan inte fatta att de redan är 2012, helt sjukt! Och jag känner på mig att detta år kommer bli fucking awesome! Jag fyller 18 om fem månader, kryssning är planerad, en sommar som ska tillbringas med mina finaste och jag ska även ner med massa trevligt folk till vinäs, det är nostalgidagarna och så mycket mer. Sen är det snart vår också, de glädjer mig ännu mer.

Jag ligger i min zipperall, nerbäddad under täcke och filtar med en sjuk frossa, när jag kom hem igår var hela jag en isbit. Gick inte att ta i mig utan att jag skrek och grät, kunde inte ens röra mina fingrar! Tur att jag har världens bästa mamma och Jonas. Men jag måste tacka mina finaste vänner för en extremt underbar och rolig kväll trots olika händelser! Vad skulle jag göra utan er? Ni är bättre än allt här i världen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0