3 april - sweet 5 år sen nu dad.

(nej han är inte död, han har bara sumpat sin chans som pappa de är allt.)

Biloyckan i maj, då jag fick min "rädsla" för trafiken. Oktober kom, skulle åka till dig då. Hade ju verkligen planerat men du ringde inte igen, du kom inte och hämta mig. Inga samtal alls, julen hann komma och rätt vad de var står du utanför dörren med julklappar som inget hänt. Glad att jag inte valde att träffa dig då, utan att mamma fick göra de .. Efter jul, fortfarande inga samtal, de hann bli påsk och jag sov hos farmor. Såklart ringde du till henne och farmor sa att jag var tvungen att prata med dig. Du sa att du sakna mig, att du älska mig och att du är ledsen för de du gjort. Trodde på dig, trodde allt skulle bli bra. Efter påsk var jag hemma igen, fortfarande inga samtal. Du ljög för mig, du ljög .. Du ringde mamma någon enstaka gång och sa att du skulle bli bättre på att höra av dig. Inget hände, du svekte mig, gång på gång.

Så idag, är de fem år sen den där påsken hos farmor var. De gör så ont att inte ha någon från pappas sida av släkten. Jag har ingen kvar. Pappa svek mig, jag valde bort han och resten svek också. It hurts. Jag behövde dig pappa i mitt liv, jag behövde er alla. Men nu är ni borta, helt borta ..

gone with the wind

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på dig du å Glad Påsk!

Ville bara kommentera ditt inlägg.

Det är ju inte riktigt sant de du skriver, men det kanske är din sanning...

Ja blev iaf besviken å ledsen i ögat när ja såg detta inlägg.



2010-04-03 @ 09:59:09
Postat av: Kenneth

Nu räcker det, Är det inte dags att sanningen skrivs?

Det finns inte en möjlighet att det är 6 år sen olyckan va för det första.

Att du inte vill prata med mej kan jag förstå, men så många gånger som jag ringt o endast får höra att du inte vill prata med mej, Jag har aldrig nånsin tvingat dej att prata med mej aldrig.



Men nu får det räcka med att gömma sig bakom en fasad och låta alla tycka synd om dej, nu får du faktiskt ta och bita ihop och ta tag i den riktiga sanningen så kanske det kan bli slut å det här.



//Kenneth

2010-04-03 @ 10:03:21
Postat av: rebecka

jag älskar dej sanna, vad som än händer! jag finns alltid! det vet du. <3

2010-04-03 @ 11:13:03
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Du har rätt till dina känslor, tycker du har rätt att se allt som hänt på ditt sätt, det är din sanning...och du är ett barn fortfarande! Du ska fixa skolan, ha kul med dina kompisar...det är vad jag tycker!!!

Kram!

2010-04-03 @ 12:34:07
Postat av: sanna pohlmann

anna-marie. svar: awww! krampådig!

2010-04-03 @ 12:36:13
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gumman, du vet att jag förstår dig till varenda ord. Jag älskar dig!! <3<3<3

2010-04-03 @ 13:09:45
URL: http://jenniferlundh.blogg.se/
Postat av: sanna pohlmann

kenneth, svar: Det är du som är den vuxna och ska hålla kontakten. Jag är ditt barn och är inte mydig och har inga skyldigheter men det är du som har.

2010-04-03 @ 16:00:32
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Pinni

Vad äre för skitsnack man ser här ? jag har samma problem med min farsa och saken blir inte bättre, Skilda pappor verka glömma bort sin barn helt. Det är ingen jävla vacker syn att man får höra av honom 1 gång om året ungefär. Det är heller inget roligt med att ens pappa visar sig för att bara ge en present om hände med mig nyligen och sen bara sticka hem för en jävligt dålig anledning. Jag tycker att alla skilda pappor borde ta tummen ur röven och börja ta fram sina så kallade känslor för sina barn Och VISA DOM!

2010-04-03 @ 16:25:28
Postat av: Anonym

pinni, svar: håller med dig helt!

2010-04-03 @ 18:09:42
Postat av: Lotta

Känner inte till detaljerna här...men i min närhet finns oxå en "pappa" som inte tar ett vuxet ansvar. Omoget.

2010-04-04 @ 07:49:01
Postat av: Julia

håller också med pinni, inte alla pappor men skrämmande många vad jag hört och har erfarenhet av.

2010-04-04 @ 10:21:46
URL: http://juliaberg.se
Postat av: a n n a

<333

2010-04-05 @ 12:55:45
URL: http://anokens.blogg.se/
Postat av: Anna Rundkvist

Bra skrivet Sanna!!!

Kramar:)

2010-04-05 @ 12:59:43
Postat av: Emilia

Oj, men gumman.. Du vet vart du hittar mig om du vill prata ut ! Tänker på dig <3

2010-04-05 @ 16:02:23
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0