F & R ♥

ÅH vart ska jag börja?.. När jag mådde dåligt, när jag tog det steget och gjorde mig fri från svek och lögner. Det var då fann jag mina riktiga, verkligen äkta vänner. Då vi 3 blev ett. Nyår 09-10 är det bästa som har hänt mig verkligen. Ni har verkligen fått mig på fötter, ni har fått mig att må så himla bra, jag är i stort sett alltid glad nu. Det var jag inte då. Och allt är pågrund av er, ni får mig så himla lycklig. Ni är allt man kan önska sig. Jag ångrar inte en enda stund med er. Från första gången jag började prata med er, visste jag att man kan verkligen lita på er. Ni är några som aldrig skulle svika, ni kommer alltid finnas där.

Det brukar vara så att man säger att ''utan dig kommer jag inte finnas, utan dig slutar jag andas för du är luften i mina lungor. Jag älskar dig verkligen mest av allt i hela världen. Du är verkligen så sjukt himla världs bäst. Osv''. Men hur ofta menar man de egentligen ? Alla säger ju så till alla och ja jag ska inte säga att jag inte gör så de gör jag ju. Men man kan inte mena det till alla de där 5-10 personerna man säger det till ? 

Men ni, mina allra bästa. Jag menar det verkligen när jag säger det till er, att ni är hela mitt liv, försvinner ni vet jag inte vad jag skulle göra. Utan er skulle inget funka, ni är verkligen världs bäst och de finns inga som er. Att vara utan er i några dagar, de gör ont i hela mig då. Helst skulle jag vilja träffa er 24/7 för när jag är med er det är då jag mår som bäst. Jag älskar er verkligen med hela mitt hjärta.

Sen ibland så är det klart att saker och ting måste förändras, ellerhur? Det får man vara beredd på. Men det kan hända så fort så man vet inte hur man ska reagera. Jag blev så glad för din skull F. Men samtidigt så himla rädd för jag vill inte förlora dig och jag tror R kände ungefär samma sak som jag .. Och jag vet att de kommer inte gå så långt så att jag kommer förlora dig, jag blev bara rädd. Sen nu har jag gjort exakt samma sak jue. Men jag lovar er att det var första och sista gången jag gör så. Aldrig igen jag lovar, förlåt mig! Jag har planerat en överraskning till er så säg till när ni har tid en dag, helst nästa vecka? ♥


A circle is round and has no end.
-It's for how long you are going to be my friends.







Kommentarer
Postat av: alice

jag brukar mena de iaf, sen vet jag inte om du gör de?

2010-03-24 @ 19:10:53
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: rebecka

prutt vad jag älskar dej ! :* <33333 föralltid!

2010-03-24 @ 22:27:51
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: evelina

de är apmånga som säger sådär men de är tamejfan inte en enda jävel som håller de :s nån kotte kanske men annars äre bara blanka ord utan mening. så ser jag på de iaf och så äre fan oxå... :p <3

2010-03-25 @ 13:24:33
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0