Du vet den där känslan som bara infinner sig när man ligger i famnen på den man tycker om..

.. Då man har fjärilar i magen, leendet så stort, då man endast tänker på hur lycklig man är just då. Det kommer jag kanske inte jag uppleva igen. Det gör så ont när jag tänker på det fina som vi två hade, som sedan bara försvann. Du fick mig verkligen att må bra, fick mig att glömma allt negativt som fanns rumt omkring mig. När jag var med dig så kände jag mig verkligen trygg i din famn. Jag saknar dig, saknar dina armar runt mig, saknar dina kyssar. Hoppas att du ändrar dig och kommer tillbaka, för att för mig är du en dröm. Den enda jag skulle vilja vara med. Du stal mitt hjärta och nu är det ditt.


Why don't you need me, tell me baby why don't you need me?
When I make me so damn easy to need.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0