kärlek är den största och mäktigaste känslan i livet - michaela forni

jag känner på mig att detta kommer bli en underbar och vacker höst. Men jag saknar redan värmen, alla dagar på stranden, alla skratt ute i solen när man gick och åt glass, alla promenader, alla klänningar/kjolar man använde dag ut och dag in, alla fina personer man alltid träffade, alla timmar man spenderade på studsmattan med hörlurar i öronen som spelade musik och man sjöng med medans man låg där och stekte, alla kvällar man grillade, solen gör en pigg och glad - jag saknar sommaren.

Kommentarer
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

Vill önska dig en trevlig Lördag! :D



- - -

ps, har lagt upp en designauktion i min blogg, gäller en rosa design. ber om ursäkt om du inte gillar "spammet" :)

2010-09-25 @ 16:10:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0