I'm only human

Ni som har läst min blogg sen ungefär ett år tillbaka vet hur dåligt jag mådde förra sommaren när jag fick mitt hjärta krossat. Sen dess har jag byggt upp murar som ingen skulle kunna bestiga och ta mitt hjärta och sedan förstöra det igen. Men det finns en viss liten idiot som lyckades göra det och ikväll fick jag reda på sanningen och den sved så det är fan äckligt. Att det ens finns människor som orkar stå ut med sig själv efter att göra något sånt, att det ens finns folk som vågar göra något sånt.

jag vill döda dig för att du ljög. jag vill döda dig för du aldrig talade sanning.


Nu ska jag börja bygga murar igen och det finns fan ingen som ska komma igenom dom nu. Aldrig. Nu ska jag gråta alldeles för mycket och skrika tills jag inte har någon röst kvar. För det kan ju löna sig i slutändan, när det är alldeles tyst och man äntligen förstår vad som har hänt.

"Ibland vill man så gärna att det ska fungera
Man vill ta tag i honom,
skaka om honom,
skrika;
fattar inte du hur bra vi skulle kunna ha det om du slutade krångla
för vi det skulle ju vara så bra
om han inte tvekade
om han inte bortförklarade saker
och det är frustrerande att han inte förstår det
men istället så sitter man där tyst,
ler när hjärtat gör ont,
för man vill inte vara klänig,
sväljer bort klumpen i halsen,
för man vill inte visa att man bryr sig för mycket,
tränger bort orden,
och låtsas som ingenting
som att man tror på det han säger
men det gör man inte
man förstår vad han menar
innerst inne så vet man
men när hjärtat gör ont så vill man bara plåstra om det
och om hans ord lindrar lite
ja,
då sitter man där och nickar,
för vi väljer hellre att det svider lite i hjärtat
än att det går sönder helt."

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Även om vi kanske inte känner varandra så ska du veta att jag finns här för att prata, för ingen förtjänar att få må såhär som du gör just nu! speciellt inte du ..



<3

2011-08-12 @ 12:59:23
URL: http://jenniferwiker.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag vet vilken skit oskar kan vara, tro mig du förtjänar verkligen något så mycket bättre än han!

<3

2011-08-12 @ 14:20:20
URL: http://jenniferwiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0